0,00 €

Livrare și retururi

  •  Retururi sigure (14 zile)

    Oferim retururi și schimburi sigure în termen de 14 zile pentru clienții individuali. Puteți returna un produs fără griji dacă acesta nu vă satisface așteptările. Satisfacția dvs. este prioritatea noastră, motiv pentru care am creat o procedură care asigură că tranzacția dvs. este complet sigură.

  •  Garanție de returnare eficientă

    La Voltnation.ro, ne pasă de confortul dvs. financiar. Acesta este motivul pentru care garantăm o rambursare fără probleme în cazul unei reclamații. Sunt responsabil pentru păstrarea banilor dvs. în siguranță, oferindu-vă garanția că tranzacțiile dvs. cu noi sunt întotdeauna sigure și transparente.

  •  Transport gratuit (£200)

    Vă oferim transport gratuit pentru comenzi de £200 sau mai mult. Vă facilităm accesul la produse de înaltă calitate prin eliminarea costurilor suplimentare de expediere. Acum vă puteți bucura de cumpărăturile dvs. fără să vă faceți griji cu privire la cheltuielile suplimentare.

  •  Livrare rapidă (24h)

    Pentru noi, timpul este esențial, motiv pentru care comanda ta pleacă din depozitele noastre în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii. Vă garantăm o expediere rapidă și eficientă, astfel încât să vă puteți bucura de achiziția dvs. cât mai curând posibil.

Reclamații și retururi

Dacă un Produs achiziționat din Magazinul nostru se dovedește a nu fi în conformitate cu Contractul, puteți depune o plângere. Ca parte a unei reclamații, puteți solicita ca Produsul să fie reparat sau înlocuit.

O reclamație poate fi făcută în scris, trimițând-o prin scrisoare recomandată sau serviciu de curierat la adresa noastră

Voltnation Sp. z o.o.
ul. Laurowa 8A
62-020 Jasin


prin e-mail la adresa info@voltnation.ro.

Vă recomandăm ca reclamația să includă o descriere a defectului pentru care este depusă, data și circumstanțele apariției acestuia, soluția preconizată (de exemplu, repararea Produsului, înlocuirea Produsului) și datele de contact care ne permit să răspundem - nu este necesar să furnizați aceste informații, dar ne va fi mai ușor să recunoaștem reclamația dumneavoastră.

Pentru a vă procesa reclamația, poate fi necesar să ne trimiteți Produsul pentru a-l verifica sau pentru a vă îndeplini cererile. Vă recomandăm să ne contactați înainte de a ne trimite Produsul. Noi vom acoperi costurile de expediere.

Vom răspunde plângerii dumneavoastră cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea plângerii.

Modificările prevăzute în această clauză se aplică dacă achiziționați Produse sau utilizați Servicii în calitate de Comerciant sau Prosumer.

Este exclusă răspunderea noastră pentru conformitatea Produsului cu Contractul prevăzut în Lege și răspunderea pentru garanție prevăzută în Codul civil. Nu aveți niciun drept de retragere în temeiul secțiunilor 27 - 38 din Lege.

Răspunderea noastră este limitată la valoarea prețului plătit, prin care nu suntem răspunzători pentru profiturile pierdute.

pixel