0,00 €

Reglementări

§ 1.Definiții

  1. Norme și regulamente - prezentele norme și regulamente, care precizează principiile de încheiere a contractelor de vânzare la distanță prin intermediul magazinului online, principiile de executare a acestor contracte, drepturile și obligațiile părților la contractul de vânzare la distanță și principiile procedurii de soluționare a reclamațiilor. În ceea ce privește serviciile furnizate pe cale electronică, Regulile și Regulamentele sunt, respectiv, regulile și regulamentele menționate la articolul 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice. .2 Client - o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi acordă capacitate juridică, care încheie un contract de vânzare la distanță cu vânzătorul. .3 Consumator - persoana fizică care efectuează o tranzacție legală cu comerciantul, care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională. .4 Întreprinzător individual - o persoană fizică care încheie un Contract de vânzare la distanță în legătură directă cu activitatea sa comercială, atunci când conținutul acestui Contract indică faptul că acesta nu este de natură profesională pentru această persoană, în special rezultând din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor Registrului central și a informațiilor privind activitatea comercială. .5 Întreprinzător: persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică care nu este o persoană juridică și căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară o activitate comercială sau profesională în nume propriu. .6 Vânzător: voltnation sp. z o.o., tel. +48612001170, info@voltnation.ro, NIP 7792541062, REGON 522432824. .7 Adresa sediului social al Vânzătorului: Starołęcka 18, .8 60-105 Poznań, .9 Magazin online - serviciu de internet operat de Vânzător, disponibil la următoarele adrese electronice: https://voltnation.ro prin intermediul căruia Clientul poate obține informații despre Bunuri și disponibilitatea acestora și poate achiziționa Bunurile sau comanda servicii. .10 Contract de vânzare la distanță - un contract de vânzare de Bunuri / contract de furnizare a unui Serviciu digital sau a unui Conținut digital (dacă este cazul), încheiat prin intermediul Magazinului online. .11 Bunuri - un obiect mobil pe care Clientul îl poate achiziționa din Magazinul online.
  2. Serviciu digital - un serviciu care permite Consumatorului să: .1 producerea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor în formă digitală; .2 partajarea datelor în formă digitală care au fost transmise sau produse de Consumator sau de alți utilizatori ai serviciului; .3 alte forme de interacțiune prin intermediul datelor. .3 Conținut digital - date produse și livrate în formă digitală. .4 Politica de confidențialitate și cookies a magazinului online - document care stabilește reguli detaliate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate și cookie-uri constituie Anexa nr. 3 la Termeni și Condiții și este disponibilă la https://voltnation.ro/pl/privacy-and-cookie-notice. .5 Suport durabil - înseamnă un material sau un instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații adresate personal Clientului într-un mod care să permită accesul viitor la informații pentru o perioadă de timp adecvată scopurilor pentru care sunt utilizate informațiile și care permite recrearea informațiilor stocate într-o formă neschimbată, în special e-mailul. .6 Formular electronic de comandă - procedura electronică de comandă pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător. .7 Formular electronic de retur - procedura electronică de retur pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător; disponibilă la https://voltnation.ro/returns-open.php. .8 Formular electronic de reclamație - procedura electronică de reclamație pusă la dispoziția Cumpărătorului de către Vânzător; disponibilă la https://voltnation.ro/rma-open.php. .9 Trimiterea unei comenzi - confirmarea unei comenzi prin apăsarea butonului "Comandă și plătește" de către Cumpărător, care este tratată ca transmiterea de către Cumpărător a unei declarații obligatorii de intenție de a încheia un Contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul. .10 Cont - un set de date stocate în Magazinul online și în sistemul IT al Vânzătorului referitoare la un anumit Client și la comenzile plasate de acesta și la Contractele de vânzare la distanță încheiate de acesta, cu ajutorul cărora Clientul poate plasa comenzi, precum și le poate anula sau modifica în timp util și poate încheia Contracte de vânzare la distanță. .11 Opinia privind procesarea comenzilor sau opinia privind Bunurile individuale - declarații subiective și evaluări acordate sub formă de stele de la 1 la 5. .12 Comanda de Abonament - o comandă creată automat ca parte a unui Abonament. .13 Abonament - un serviciu electronic care permite crearea automată a comenzilor de Abonament pentru anumite Bunuri, în funcție de recurența aleasă de Client, fără a fi necesară plasarea unor comenzi separate până la finalizarea Abonamentului. .14 Plăți recurente - sunt plăți gestionate de serviciul de plată IdoPay furnizat de Operator și executate automat, în cicluri specifice, utilizate pentru a plăti Comenzile de Abonament pe baza consimțământului dat de Cumpărător la începutul Abonamentului (ordin permanent al Posesorului de Card). .15 Operator - IdoPayments sp. z o.o. cu sediul social în Bulevardul Piastów nr. 30, 71-064 Szczecin, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor ținut de Tribunalul Districtual Szczecin-Centrum din Szczecin, Secția a XIII-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor sub numărul 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, cu capital social: PLN 800.000,00. Adresa pentru livrare: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, denumită și "IdoPayments", care este o instituție națională de plată în sensul articolului 2 alineatul (16) din Legea din 19 august 2011 privind serviciile de plată (Monitorul Oficial din 2020, punctul 794, cu modificările ulterioare) [denumită în continuare: "PSA"]. .16 Card - un card de plată emis în cadrul sistemelor Visa sau International sau Mastercard International, permis de reglementările sistemelor respective pentru efectuarea de tranzacții fără prezența fizică.

§ 2. Dispoziții generale

  1. Tipuri și domeniul de aplicare al serviciilor furnizate pe cale electronică: .1 încheierea de Contracte de vânzare online - cu privire la Bunurile vândute în Magazinul online, .2 reguli de înregistrare și utilizare a unui Cont în Magazinul online, .3 adăugarea de opinii, comentarii și evaluări - Clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu la comanda sa, .4 trimiterea de e-mail-uri în care Vânzătorul confirmă primirea unei comenzi, posibila primire a plății, acceptarea unei comenzi pentru procesare. .2 Utilizarea Magazinului Online este posibilă cu condiția ca sistemul informatic utilizat de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime: .1 browsere web în versiunea curentă de ex: Firefox Chrome Microsoft Edge .2 orice program pentru vizualizarea fișierelor în format PDF. .3 Conținutul plasat pe site-urile magazinului online, inclusiv descrierile Bunurilor și prețurile, constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul articolului 71 din Codul civil. .4 Vânzătorul va pune la dispoziție prezenții Termeni și condiții împreună cu anexele printr-un link pe pagina de pornire înainte, în timpul și după încheierea unui contract de vânzare la distanță. Cumpărătorul le poate descărca și tipări. .5 Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și a datelor în legătură cu serviciile furnizate, Magazinul online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate gradului de securitate al serviciilor furnizate, în special măsuri pentru a împiedica persoanele neautorizate să obțină și să modifice datele cu caracter personal transmise pe internet.

§ 3. Achiziții publice

  1. Plasarea unei comenzi în magazinul online se poate face prin intermediul unui cont sau prin alegerea opțiunii de cumpărare fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern, pe baza căruia clientul poate crea un cont. Contul intern este menținut până când datele sunt șterse din sistem sau Contul este blocat. .2 Achiziția se face prin completarea unui formular electronic de comandă disponibil pe paginile magazinului online. Selectarea bunurilor comandate se face prin adăugarea acestora în coș. Formularul electronic de comandă specifică, printre altele, ce Bunuri, la ce preț și în ce cantități dorește Clientul să comande la locația indicată de Client. Clientul ia măsurile tehnice adecvate pe baza mesajelor afișate. .3 După ce Clientul a introdus toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va conține informații privind: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și total al Bunurilor comandate, inclusiv costurile de livrare și alte costuri, dacă este cazul, metoda de plată aleasă, metoda de livrare aleasă, termenul de livrare și costurile. .4 În cazul în care obiectul contractului este furnizarea de conținut digital sau servicii digitale care nu sunt stocate pe un suport tangibil sau servicii care sunt furnizate electronic sau la distanță - Consumatorul în căsuța de selectare suplimentară necesară pentru a plasa comanda și care se găsește pe Formularul electronic de comandă își dă următorul consimțământ: "Consimt la livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material sau la începerea prestării serviciului înainte de expirarea termenului de 14 zile de la data încheierii contractului și recunosc pierderea dreptului de retragere". Vânzătorul va confirma primirea consimțământului menționat mai sus prin e-mail. .5 Pentru a plasa o Comandă, este necesar să furnizați în Formularul electronic de comandă datele personale marcate ca obligatorii, să acceptați conținutul Termenilor și condițiilor, să trimiteți Comanda prin apăsarea butonului "Comandă și plată". .1 Trimiterea unui Formular electronic de comandă de către Client constituie o declarație obligatorie de voință de a încheia un Contract de vânzare la distanță, în conformitate cu conținutul acestor Termeni și condiții. .2 Un Contract de vânzare la distanță se consideră încheiat în momentul în care Vânzătorul acceptă Formularul electronic de comandă, care este confirmat prin afișarea către Cumpărător a unui mesaj de confirmare a acceptării comenzii și furnizarea numărului de comandă. .3 După încheierea unui Contract de vânzare la distanță, Clientul primește o confirmare a comenzii plasate sub forma unui mesaj de e-mail, care include: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor materiale ale Comenzii și termenii și condițiile generale ale Contractului de vânzare la distanță încheiat (Termenii și condițiile magazinului online, inclusiv anexele nr. 1 și 2), datele Vânzătorului, răspunderea Vânzătorului pentru calitatea prestației, despre serviciile furnizate de Vânzător după vânzare și despre modul și efectele retragerii din contract. Instrucțiunile privind modul și efectele retragerii din contract sunt incluse în Anexa nr. 1. .4 Până când Vânzătorul începe procesarea comenzii: .1 Clientul își poate modifica comanda utilizând soluția tehnică disponibilă pe site-ul Formularului electronic de comandă și parcurgând din nou întregul traseu al comenzii. Comanda este modificată prin plasarea unei noi comenzi care o înlocuiește pe cea plasată anterior. Alternativ, plata efectuată de Client este decontată în contul noii comenzi și, în cazul unei plăți excedentare, aceasta este returnată în contul bancar din care a fost efectuată plata. .2 Clientul își poate anula comanda selectând opțiunea "anulare comandă" disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă. .5 Dacă Clientul anulează comanda, Vânzătorul va rambursa plata primită în termen de 3 zile lucrătoare. Plata va fi rambursată folosind aceeași metodă de plată utilizată de Client. .6 Durata de procesare a comenzii este cuprinsă între 1 și 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.

§ 4. Plata

  1. Magazinul online oferă posibilitatea plății prin plată anticipată, . Opțiunea de plată amânată este posibilă în situații convenite individual cu Vânzătorul. .2 Plata bunurilor poate fi efectuată în modalitatea selectată în momentul plasării comenzii pe Formularul electronic de comandă. 3 Metodele de plată în avans disponibile în prezent în Magazinul online sunt disponibile la https://voltnation.ro/pl/payments.

§ 5. Livrare

  1. Pe Formularul electronic de comandă, Clientul selectează metoda de livrare prin marcarea alegerii făcute. .2 În cazul în care Bunurile nu sunt ridicate de către Client, ceea ce duce la returnarea Bunurilor către Vânzător - Vânzătorul se poate retrage din contractul de vânzare, după ce îl cheamă pe Client într-un e-mail dat în timpul procesului de cumpărare pentru a executa contractul. Retragerea din contract se face prin efectuarea unei declarații către Client sub forma unui mesaj de e-mail. .3 În situația indicată la punctul 2, Vânzătorul este obligat să returneze imediat Clientului plata primită pentru Bunurile achiziționate de Client. .4 Metodele de livrare disponibile în prezent în Magazinul online sunt disponibile la https://voltnation.ro/pl/delivery.

§ 6. Retragere - Formular electronic de returnare

  1. Un consumator care a încheiat un contract de vânzare la distanță se poate retrage din acesta în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv. În cazul retragerii dintr-un Contract de vânzare la distanță - contractul se consideră neîncheiat. .2 Un întreprinzător individual are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract în termenii și condițiile specificate la punctele 6 și 7 din prezentul document. În măsura în care se face referire la Consumator în paragrafele 6 și 7 din prezentele Condiții, se înțelege, de asemenea, Întreprinzătorul individual. .3 În cazul retragerii din contract - Consumatorul va suporta numai costurile directe de returnare a bunurilor. .4 Declarația Consumatorului trebuie să exprime în mod clar voința acestuia de a se retrage din contract, în special Consumatorul poate: .1 să utilizeze formularul electronic de retur disponibil pe site-ul magazinului online: https://voltnation.ro/returns-open.php. .2 să se retragă din contract utilizând formularul de retragere atașat ca Anexa nr. 2 - prin trimiterea acestuia la adresa sediului social al Vânzătorului. .3 Vânzătorul va confirma imediat pe un suport durabil faptul că a primit notificarea de retragere din contract transmisă în modul specificat la subpunctele 1 și 2. .5 Trimiterea notificării înainte de expirarea acesteia este suficientă pentru respectarea termenului. .6 Perioada de retragere din contract începe: .1 pentru un contract în executarea căruia vânzătorul livrează bunurile fiind obligat să transfere proprietatea acestora - de la preluarea bunurilor de către consumator sau de către o terță parte indicată de consumator, alta decât transportatorul, și în cazul unui contract care: .1 include un număr de articole care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la luarea în posesie a ultimului articol, lot sau parte; .2 constă în livrarea regulată a articolului pentru o perioadă fixă de timp - de la luarea în posesie a primului articol; .2 pentru alte contracte - de la data încheierii contractului. .7 Formularul declarației de retragere (anexa nr. 2 la prezentele condiții) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere (anexa nr. 1 la prezentele condiții) vor fi transmise electronic. .8 În cazul retragerii din contractul de furnizare de conținut digital sau serviciu digital, vânzătorul poate împiedica consumatorul să utilizeze în continuare conținutul digital sau serviciul digital, în special prin împiedicarea accesului consumatorului la conținutul digital sau serviciul digital.
  2. În cazul retragerii din Acordul de furnizare a conținutului digital sau a serviciului digital, consumatorul este obligat să nu mai utilizeze conținutul digital sau serviciul digital respectiv și să nu îl mai pună la dispoziția terților. .3 Dreptul de retragere dintr-un acord de vânzare la distanță nu se aplică acordurilor indicate la articolul 38 din Legea din 30.05.2014. (Jurnalul de legi din 2019, punctul 134) privind drepturile consumatorilor, <span>m.</span>în. Contracte: .1 pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a executat integral serviciul cu consimțământul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că după executarea de către vânzător va pierde dreptul de a se retrage din contract și a recunoscut acest lucru. .2 în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora comerciantul nu are niciun control și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract; .3 al căror obiect al prestației este un articol nerefabricat produs conform specificațiilor Consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia; .4 al cărui obiect al prestației este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; ..5 al cărui obiect îl constituie înregistrări sonore sau vizuale sau programe de calculator furnizate în ambalaje sigilate, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; .6 furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă vânzătorul a început executarea cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că, după executarea de către vânzător, consumatorul va pierde dreptul de a se retrage din contract și a recunoscut acest lucru; ..7 al cărui obiect este un produs perisabil sau un produs cu termen de valabilitate scurt și în care obiectul prestației este un produs care, prin natura sa, este inseparabil legat de alte produse după livrarea sa; .8 furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament; .9 încheiat în cadrul unei licitații publice; ..10 pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, în cazul în care contractul specifică data sau perioada furnizării serviciului; .11 pentru furnizarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora comerciantul nu are niciun control;

§ 7. Efectele retragerii

  1. În termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contractul de vânzare a unui articol, vânzătorul rambursează consumatorului toate plățile efectuate de consumator, inclusiv costurile de livrare, corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de vânzător. .1 Plata se rambursează folosind aceeași metodă de plată utilizată de Consumator. .2 Dacă Consumatorul, pentru a-și exercita dreptul de retragere - utilizează Formularul electronic de retur - fondurile vor fi rambursate prin metoda aleasă și în contul bancar furnizat de Consumator. .3 În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși Bunurile de la Consumator, Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la Consumator până când va primi Bunurile înapoi sau până când Consumatorul va furniza dovada returnării, oricare dintre aceste evenimente se va produce primul. .2 Vânzătorul poate oferi Consumatorului să ridice el însuși Bunurile de la Consumator. Cu toate acestea, dacă Vânzătorul nu a făcut o astfel de ofertă - Consumatorul trebuie să returneze bunul Vânzătorului (sau unei persoane autorizate de Vânzător să îl ridice) imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a renunțat la contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați obiectul înainte de expirarea acestuia. Bunurile pe care Consumatorul le returnează trebuie să fie trimise la adresa sediului social al Vânzătorului. .3 Consumatorul va fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din utilizarea acestora dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor. .4 Consumatorul nu se poate retrage din contract dacă Conținutul digital sau Serviciul digital este furnizat în schimbul plății unui preț, iar lipsa de conformitate a Conținutului digital sau a Serviciului digital cu contractul este irelevantă. .5 Vânzătorul poate solicita returnarea suportului material pe care a furnizat conținutul digital în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere a consumatorului. Consumatorul va returna suportul imediat și pe cheltuiala Vânzătorului. .6 Vânzătorul este obligat să returneze prețul numai în măsura în care acesta corespunde conținutului digital sau serviciului digital neconform cu contractul și conținutului digital sau serviciului digital, a cărui obligație de livrare a încetat ca urmare a retragerii din contract.

§ 8. Reclamație

  1. O reclamație privind un defect al Bunurilor sau neconformitatea Bunurilor cu Contractul de vânzare la distanță încheiat poate fi depusă: .1 prin intermediul Formularului electronic de reclamație; .2 în scris la adresa sediului social al Vânzătorului sau prin e-mail la adresa info@voltnation.ro. .2 În reclamație, este necesar să se specifice un defect pe care, în opinia Cumpărătorului, Bunurile îl au, să se revendice împotriva Vânzătorului și, dacă este posibil - să se documenteze defectul respectiv și să se prezinte o dovadă de achiziție a Bunurilor din Magazinul online. Vânzătorul trebuie să răspundă la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia. În cazul în care Vânzătorul nu răspunde în termenul menționat anterior, se va considera că Vânzătorul a luat act de reclamație. Vânzătorul va trimite Cumpărătorului răspunsul la reclamație în scris sau pe un suport durabil. .3 Pașii pe care trebuie să îi urmeze Cumpărătorul pentru a depune o reclamație, inclusiv metoda de livrare a Bunurilor care fac obiectul reclamației către Vânzător, sunt indicați în diferitele etape din Formularul electronic de reclamație. .4 Dacă Vânzătorul consideră reclamația justificată: costurile de înlocuire, reparare, inclusiv costurile de expediere legate de reclamația Bunurilor vor fi suportate de către Vânzător. .5 Vânzătorul va fi răspunzător față de Consumator, precum și față de Întreprinzătorul individual, pentru neconformitatea Bunurilor cu Contractul de vânzare la distanță în conformitate cu principiile care rezultă din Legea din 30.05.2014 privind drepturile consumatorilor. .1 Vânzătorul este răspunzător pentru nerespectarea de către Bunuri a Contractului de vânzare la distanță existent la momentul livrării și dezvăluit în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care data de expirare a Bunurilor specificată de Vânzător este mai mare. .2 Vânzătorul va repara sau înlocui bunurile în termen de 14 zile de la confirmarea reclamației. Costurile de reparare sau înlocuire, inclusiv, în special, costurile de expediere, transport, manoperă și materiale, vor fi suportate de către vânzător. .3 Consumatorul trebuie să pună la dispoziția vânzătorului bunurile care fac obiectul reparației sau înlocuirii. Vânzătorul va ridica Bunurile pe propria sa cheltuială. .6 Vânzătorul este obligat să livreze Bunuri fără defecte și este răspunzător față de Antreprenor pentru defectele Bunurilor achiziționate în conformitate cu prevederile Codului civil. .7 Livrarea Conținutului digital sau a Serviciului digital către Consumator sau către Antreprenorul individual va avea loc în conformitate cu normele care decurg din Legea privind drepturile consumatorilor din 30.05.2014. .1 Se consideră că conținutul digital a fost livrat atunci când conținutul digital sau mijloacele care permit accesul la conținutul digital sau descărcarea conținutului digital au fost puse la dispoziția consumatorului sau a unui dispozitiv fizic sau virtual pe care consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop, sau atunci când consumatorul sau un astfel de dispozitiv le-a accesat. .2 Se consideră că Conținutul digital a fost livrat atunci când Consumatorul sau dispozitivul fizic sau virtual pe care Consumatorul l-a selectat independent în acest scop l-a accesat. .3 Vânzătorul va aduce Conținutul digital sau Serviciul digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile din momentul în care Vânzătorul este informat de către Consumator cu privire la neconformitatea cu contractul și fără inconveniente nejustificate pentru Consumator, luând în considerare natura acestora și scopul în care sunt utilizate. Costurile de aducere a conținutului digital sau a serviciului digital în conformitate cu contractul sunt suportate de vânzător.

§ 9. Opinii

  1. O opinie cu privire la gestionarea unei comenzi sau la un articol poate fi transmisă în timpul unei vizite în magazinul online, făcând clic pe interfața de lângă articol sau făcând clic pe link-ul furnizat în e-mail. Introducerea unei opinii este voluntară și gratuită. Clientul poate trimite o singură Evaluare pentru fiecare comandă. .2 În cadrul evaluărilor, clientul poate atribui un rating cu stele de la 1 la 5 și poate adăuga un comentariu verbal limitat la 65535 de caractere. .3 Evaluările sunt stocate și afișate public pe site-ul magazinului online, precum și pe site-urile https://zaufaneopinie.idosell.com și https://trustedreviews.idosell.com. .4 Vânzătorul verifică Opiniile folosind adresa de e-mail care a fost utilizată în timpul procesului de cumpărare a Bunurilor în cauză. O Opinie care este plasată de o persoană folosind adresa de e-mail care a fost utilizată în procesul de cumpărare - este marcată pe site-ul web al Magazinului cu comentariul "opinie confirmată prin cumpărare". Orice altă Opinie este marcată ca "opinie neconfirmată de o achiziție". .5 Vânzătorul poate publica Opinii cu privire la Bunurile în cauză din celelalte Magazine online ale sale. .6 Vânzătorul nu va modifica Opiniile în ceea ce privește conținutul acestora sau stelele acordate. .7 Cumpărătorul este singurul și independent responsabil pentru opinie. Vânzătorul își rezervă dreptul de a șterge o Opinie online în conformitate cu legea și cu acești Termeni și condiții. .8 Este interzisă trimiterea de informații care sunt false, înșelătoare, vulgare, agresive, ofensatoare sau vădit imorale. De asemenea, este inacceptabilă încărcarea de conținut care este ilegal, încalcă drepturile unor terțe părți sau constituie concurență neloială. .9 Clientul se obligă să se abțină de la postarea de conținut care conține linkuri către site-uri externe cu caracter promoțional sau publicitar sau care conține date cu caracter personal ale unor terțe părți. .10 La cererea expresă a Clientului, conținutul Evaluării poate fi ascuns pentru alți utilizatori ai Magazinului, dar ratingul cu stele acordat va conta în evaluarea generală a Magazinului și a Bunurilor.

§ 10. Proprietatea intelectuală

  1. Clientul declară că nu are niciun drept, inclusiv drepturi de autor sau drepturi conexe asupra evaluărilor și declarațiilor postate de acesta, cu excepția dreptului de a utiliza magazinul online în modul specificat în Termeni și condiții. Clientul nu are dreptul la înregistrarea, reproducerea, punerea la dispoziție, publicitatea sau distribuirea conținutului, cu excepția cazului în care un astfel de drept rezultă din dispozițiile legale sau din Termeni și condiții. .2 Clientul nu este autorizat să intervină în niciun fel asupra conținutului, în special nu este autorizat să intervină asupra conținutului, structurii, formei, graficii, mecanismului de funcționare sau altor elemente ale Magazinului online. .3 Clientul, prin plasarea opiniilor în Magazinul online, care constituie opere în sensul Legii din 4.2.1994 privind dreptul de autor și drepturile conexe - acordă Vânzătorului o licență neexclusivă și gratuită, nelimitată în timp și teritoriu, de utilizare a acestor opere de către Vânzător, împreună cu dreptul de a acorda o sublicență, care include punerea operei la dispoziția publicului în așa fel încât toată lumea să aibă acces la ea într-un loc și la un moment ales individual de către aceștia (Internet). Licența se acordă cu privire la toate domeniile de exploatare cunoscute la momentul acordării acesteia, în special la următoarele domenii de exploatare: .1 în domeniul înregistrării și multiplicării operei prin orice tehnică - în special prin imprimare, reprografie, înregistrare magnetică, tehnici digitale, adică prin orice tehnică pe orice suport și .2 în domeniul duplicării operei prin orice tehnică pe orice suport. utilizarea oricărei tehnici pe orice suport audiovizual sau vizual, în special pe discuri audiovizuale, CD-uri, discuri de calculator, într-o rețea multimedia, inclusiv Internetul și serviciile on-line aferente, precum și multiplicarea, înregistrarea, utilizarea pe Internet, publicitatea, multiplicarea înregistrării în formă electronică în memoria calculatorului și în rețelele interne și externe, ..2 utilizarea întregii opere sau a părților acesteia sau a oricăror elemente ale acesteia, cu posibilitatea de modificare datorită naturii suportului online relevant - în toate publicațiile, în special online, digitale, buletine informative și de informare, singure sau în combinație cu alte opere sau părți ale acestora; utilizarea integrală sau parțială în scopuri de promovare și publicitate, în special sub formă de publicitate audiovizuală, audio, media. .3 comercializarea originalului sau a exemplarelor pe care a fost fixată opera - comercializarea, împrumutul, închirierea originalului sau a exemplarelor, .4 difuzarea operei într-un alt mod decât cel specificat mai sus - reprezentarea publică, expunerea, afișarea, reproducerea, difuzarea și retransmiterea, precum și punerea operei la dispoziția publicului astfel încât fiecare să aibă acces la ea într-un loc și la un moment ales în mod individual de către acesta, .5 utilizarea lucrărilor în scopuri promoționale și de marketing; .4 Ștergerea contului de către client sau a avizelor în conformitate cu secțiunea 9 punctul 8 nu afectează valabilitatea licenței menționate anterior.

§ 11. Reguli de vânzare pentru modelul de abonament

  1. Un serviciu electronic sub forma unui Abonament poate fi furnizat Cumpărătorului de către Vânzător. .2 Utilizarea Abonamentului permite livrarea ciclică a Bunurilor selectate, la intervale indicate de către Cumpărător, fără a fi necesară plasarea de noi comenzi până la finalizarea Abonamentului. Plata pentru Abonament se face exclusiv utilizând mecanismul de plată ciclică și numai prin intermediul unui singur Card. .3 Dezabonarea unui Card de la un Abonament pune capăt Abonamentului. .4 Tranzacțiile în cadrul plăților ciclice vor fi procesate numai în urma înregistrării prealabile a deținătorului Cardului la Operator (sau la entitatea prin care Operatorul gestionează tranzacțiile). Înregistrarea va avea rolul de a autentifica faptul că Clientul care comandă Plata Ciclică este titularul legitim al Cardului care urmează să fie debitat. Înainte de înregistrarea cardului pe site-ul web al tranzacției, clientul trebuie să își dea consimțământul pentru debitarea periodică prin inițierea serviciului de plată ciclică. Consimțământul este stocat în serviciul Operatorului. .5 Cumpărătorul creează un Abonament prin selectarea acestei forme de cumpărare în Formularul electronic de comandă. O confirmare a creării Abonamentului este trimisă imediat la adresa de e-mail a Cumpărătorului indicată la efectuarea primei Comenzi de Abonament. .6 Clientul gestionează Abonamentul prin intermediul Contului în conformitate cu opțiunile disponibile. .7 Abonamentul este pe o perioadă nedeterminată. .8 Clientul poate rezilia Abonamentul în orice moment. Rezilierea Abonamentului de către Client echivalează cu retragerea consimțământului pentru taxele ulterioare pentru plățile recurente. În această situație, nu va mai fi creată nicio altă Comandă de abonament. În cazul în care Abonamentul este reziliat după data indicată în e-mailul menționat la clauza 11, Comanda de Abonament curentă va fi procesată ultima.
    a). Abonamentul este reziliat prin selectarea de către Cumpărător a opțiunii "Rezilierea abonamentului" în setările Abonamentului respectiv, care sunt disponibile după ce Clientul se conectează din contul său. b). Cumpărătorul poate, de asemenea, rezilia Abonamentul prin trimiterea unui e-mail personalului magazinului la adresa info@voltnation.ro. .2 Vânzătorul are dreptul de a rezilia Abonamentul, de care va informa Cumpărătorul prin e-mail sau prin contact telefonic cu cel puțin 7 zile înainte. În această situație, fondurile de pe Card nu vor fi retrase și nu vor fi create alte Comenzi de Abonament. .3 Vânzătorul are dreptul de a modifica prețurile Produselor în timpul Abonamentului, despre care Cumpărătorul va fi informat în corespondența prin e-mail menționată la alin. .11. .4 Vânzătorul trimite Cumpărătorului un e-mail cu privire la crearea Comenzii de Abonament cu obiectul acesteia, cantitatea, prețul (inclusiv modificarea prețului, dacă aceasta a avut loc), data executării și data prevăzută pentru retragerea fondurilor de pe Card - cel târziu cu 3 zile înainte de retragerea fondurilor de pe Card. În plus, Vânzătorul informează Cumpărătorul cu privire la posibilitatea de a rezilia Abonamentul prin atașarea unui link care duce la setările care permit rezilierea unui anumit Abonament de la nivelul Contului Clientului și data până la care aceasta va fi efectivă. În cazul în care Abonamentul este reziliat după data indicată în e-mail - rezilierea va intra în vigoare pentru comenzile de Abonament ulterioare. Aceasta înseamnă că Abonamentul va fi reziliat, dar Comanda de Abonament curentă va fi ultima care va fi îndeplinită. .5 În cazul în care o încercare de debitare a cardului nu are succes, Clientul va fi notificat prin e-mail că plata nu poate fi încasată. Motivele posibile pentru neputința de a debita plata sunt: lipsa fondurilor pe Card, expirarea Cardului sau probleme tehnice. .6 Expirarea Cardului asociat Abonamentului sau incapacitatea de a autoriza un ordin de plată din alte motive va duce la încetarea Abonamentului. .7 O comandă de Abonament va fi onorată numai după ce Cardul a fost debitat cu succes. .8 Rezilierea Abonamentului va atrage după sine rezilierea imediată a contractului de vânzare de bunuri.

§ 12. Dispoziții finale

  1. Acești Termeni de utilizare intră în vigoare la data de 2022.09.01. .2 În cazul în care oricare dintre prevederile acestor Termeni de utilizare sunt modificate sau invalidate printr-o decizie a unei autorități competente sau a unei instanțe judecătorești, celelalte prevederi ale acestor Termeni de utilizare rămân în deplină vigoare și efect și sunt obligatorii pentru Vânzător și Client. .3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții. Orice acorduri încheiate înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și condiții vor fi executate pe baza Termenilor și condițiilor care erau în vigoare la data încheierii acordului. .4 Legea aplicabilă pentru soluționarea oricăror litigii legate de Termeni și condiții va fi legea Poloniei. Aceste litigii vor fi soluționate de instanța de drept comun competentă la nivel local. Clientul care este un consumator poate, de asemenea, să utilizeze modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a creanțelor. Toate informațiile privind modalitățile extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a creanțelor pot fi obținute pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa: www.uokik.gov.pl. În același timp, dorim să vă informăm că procedurile indicate sunt de natură voluntară și ambele părți trebuie să fie de acord cu acestea. .5 În temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013, dorim să vă informăm că o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și comercianți la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR este un site web cu ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc soluționarea extrajudiciară a unui litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare sau de prestare de servicii online.

§ 13.Anexa 1 - Informații privind exercitarea dreptului de retragere

  1. Aveți dreptul de retragere în următoarele condiții, în calitate de Consumator și Întreprinzător Individual. Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv. Perioada de retragere expiră după 14 zile: .1 în cazul unui contract de vânzare, din ziua în care intrați în posesia bunurilor sau din ziua în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs. intră în posesia bunurilor; .2 în cazul unui contract care prevede transferul de proprietate al mai multor bunuri care sunt livrate separat, din ziua în care intrați în posesia ultimului bun sau din ziua în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs. intră în posesia ultimului bun; .3 în cazul unui contract care prevede transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri care sunt livrate în tranșe sau părți începând cu ziua în care intrați în posesia ultimei tranșe sau părți sau în care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dumneavoastră, intră în posesia ultimei tranșe sau părți; ..5 în cazul contractelor de furnizare de servicii sau de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material, din ziua încheierii contractului. .2 Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați, și anume voltnation sp. z o.o., Starołęcka 18, 60-105 Poznań, tel. +48612001170, info@voltnation.ro decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). .3 Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acesta nu este obligatoriu. .4 De asemenea, puteți completa formularul electronic de retur disponibil pe site-ul magazinului online: https://voltnation.ro/returns-open.php. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite fără întârziere o confirmare de primire a notificării dumneavoastră de retragere pe un suport durabil. .5 Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea dvs. privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
  2. Dacă vă retrageți din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către dumneavoastră a unui alt tip de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare normală oferit de noi), fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract. Vom rambursa plata folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel. .3 În cazul contractelor care implică transferul de proprietate al bunurilor în care nu ne-am oferit să ridicăm bunurile în cazul retragerii - vom reține rambursarea până când vom primi bunurile sau până când ne veți furniza dovada returnării, oricare dintre aceste evenimente se va întâmpla primul. .4 Vă rugăm să trimiteți articolul returnat înapoi la: voltnation sp. z o.o., Starołęcka 18, 60-105 Poznań, imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la retragerea dumneavoastră din prezentul contract. Termenul este respectat dacă trimiteți produsul înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costurile directe de returnare a articolului. .5 Datorită greutății și dimensiunilor bunurilor, în caz de retragere - returnarea bunurilor poate implica costuri mai mari decât cele normale de expediere. Dacă doriți să utilizați un serviciu de curierat, poate fi necesar să trimiteți coletul pe un palet, care este mai scump decât livrarea poștală normală.

§ 14. Anexa 2 - Model de formular de retragere

pixel